Thought deleted by user.



Jag mår som en droppe mörker. Nedstämdheten är liksom bara där, som en bakterie, ett virus, en benbrott, en tystnad. Jag tror det är bristen på saker att göra under dagarna. Och att aldrig riktigt känna sig hemma. Jag ar flyttat två gånger sen tidigt i december och allt jag vill nu är bara att slå mig ner, på en plats och stanna där.

Japp, jag flyttar igen. STannar fortfarande i Fulham men kommer nu bo på Fulham Broadway. Jag kommer ha ett STORT rum i ett inrökt hus med gula väggar (jag måste måla om...)

Nu tänker jag stanna där. Det ska bli mitt hem.



Nu är det bara att skriva.
Postat av: raisa

hejhej! ska du bo där med din kille ?. oj vad det känns som jag har missat :P

2011-02-14 @ 16:04:55
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0