expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing


"For fuck sake" är tre ord som jag har använt konstant dom senaste dagarna. För att vara helt exakt så har "for fuck sake" sagts mer än några andra meningar eller ord. 70% av mitt vokabulär, där hittar ni "for fuck sake". Min mage ligger i krig eller snare i nån vild storm. Då denna vilda storm lever loppan i magen så bestämde jag mig för att träffa min läkare igår på Fulham Cross health centre. Det togs blodprover, ultraljud på magen m.m och han hänvisade mig till att gå till Chelsea and Westminster Hospital idag och dom gjorde samma grej.

När jag var på sjukhuset så gav dom mig Zolpidem som skulle få mig att sova bättre genom nätterna utan att behöva känna av smärtan - när stormen byter plats med tornadorn. Men vet ni? Jag fick en side effect av dom. Hallucinationer. En Pelikan flög runt i taget och jag satt och pratade med gardinerna. Konstig känsla men väldigt intressant.
Sen slocknar man efter 30 minuters galenskap.

På måndag ska jag till sjukhuset igen. Då hoppas vi att vi fått reda på vad det är! För jag börjar bli trött på magen!

... For fuck sake, nu kan jag inte hitta min Zolpidem.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0