Skogen, tiden, jag

Jag har uppfunnit en tidsmaskin. Visst är det häftigt? Jag vet hur man reser i tiden. Det är dessutom väldigt enkelt. Du rör bara vid den delen av dig själv som gör mest ont. Svårare är det inte. Det förflutna är en vildvuxen skog att gå vilse i. En del blir kvar där, bygger sitt hus där, plockar kvistar och grenar från träden för att få bättre sikt. Det fungerar inte. Man måste ut ur den där skogen.


Jag är äldre. Så gamla som vi är idag har ingen av oss varit någonsin. Vi är så långt fram vi kan komma i historien. Och nu. Och nu. Ingenting är för evigt. Också det som inte startat ännu ska ta slut, ska dö en dag.

 

Barnet måste dö och gräset måste växa.


Nu är det bara att skriva.
Postat av: Sonja

Fiiint! Du är fin. Puss.

2010-10-08 @ 17:28:11
Postat av: caroline

Hej! Jag bor i norra London, i Finchley. Du då? I Sverige bor jag i Katrineholm men flyttar till Norrköping efter jul. Och du? :)

2010-10-12 @ 09:28:30
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/
Postat av: T

2010-12-02 @ 21:22:00
Postat av: Trees

heeey!

jaa det tycker jag latt!! jag slutar runt 7 i fulham po lordag, vill du ses do?? kul att du trivs gorabra i ditt nya boende, kan ju fan inte bli bettor! =D

ps. nice text!!

ps 2. har du ett telefonnummer jag kan fo? :)

2010-12-02 @ 21:24:14
URL: http://mangofisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0