.

Jag är så fruktansvärt förbannad. Eller nej, inte förbannad. Mer irriterad och lite sådär hej-jag-vill-gråta-en-skvätt. Varför? Jo, såhär är det! Levis åker iväg till Tyskland idag för jobb-relaterade grejer och han berättade för mig igår att han inte riktigt vet hur länge han blir borta. Okej, tänkte jag. Tråkigt... I vilket fall som helst så bestämde vi oss för att vi skulle ses i Chiswick för lite fika och promenad och jag berättade detta för chefen och hon gav mig tillstånd att vara ledig hela eftermiddagen.

Men, change of plans. 5 JÄVLA MINUTER INNAN JAG SKA LÄMNA HUSET RINGER TELEFONEN OCH JAG MÅSTE TYDLIGEN JOBBA ÄNDÅ! Jag fattar inte vad det är för fel på människor. Fan vet när jag får träffa min pojkvän igen. Han sa att det kunde ta allt mellan 2 dagar - 2 veckor. Jag hoppas på två dagar.

Förlåt för ett hemskt tråkigt inlägg men surare kan ingen vara och jag tänker åka till Putney ikväll och dricka öl för att tänka på annat. Punkt slut.


Nu är det bara att skriva.
Postat av: My

sv: Haha jag vet! "fullt ös- medvetslös" ;)



Förstår dig. 2 dagar är bättre än 2 veckor.

2010-11-04 @ 21:16:46
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/
Postat av: Trees

oh-harregud vilket kaos ;O är det hos den familjen mamman är en bitch? nee ta dig därifrån fort! man fastnar så lätt har jag märkt, även om man inte trivs.. konstigt, man borde dra med huvvet före. typ ;)

jag kom tillbaka hit i juli, jag var aupair i monaco innan men fyfan vad jag vantrivdes. visste du att människorna där tittar konstigt på en bara för att man har på sig converse?

jag bodde väldigt nära landvetter i gbg! var bodde du?

2010-11-07 @ 14:28:30
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0