Local information from Fulham

London-livet rullar på i vanlig ordning. Och vad har hänt sen sist? Henrik var här nu under min ledighet och jag visade honom vackra Fulham. Långa promenader, Strongbow, Texa Fried Chicken, pubar, fotboll och hemma-fest. Det var helt fantastisk och jag saknar honom redan. Men han kommer nog tillbaka snart. Det måste han göra.

... Och påsk närmar sig. 500 spänn sattes in på mitt konto från familjen och jag har fyra dagar ledigt från mitt jobb. Kan det bli så mycket bättre? Om sanningen ska fram så ja. Jag behöver lite mer sol och att Fulham FC ska göra bättre ifrån sig i the Premier League. Det kommer, men jag är bara lite otålig.

7 månader i London har passerat och jag är inte den människan jag är gång var. Jag är betydligt mycket bättre, säkrare och gladare, konstigt, men gud vilka shivers jag får när jag tänker på det... Hur mycket som kan förändras på så kort tid. Tack London. Jag älskar dig.



Och... Jag är fortfarande kär i mitt lilla L. Bra är det. Allt. Trots min otålighet.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: beke

Glad påsk på dig lilla snyggingen!

2010-04-03 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0