We're all addicted to something that takes away the pain.



Jag har åkt på min andra maginfluensa för i år. Båda fick jag genom jobbet och det är så fruktansvärt tråkigt. Jag har legat till sängs hela dagen men en hink bredvid mig och bara kräkts, kräkts och kräkts. Magen svider av smärta och jag känner mig helt slutkörd. Jag har kallsvettats och skakat... Sovit.

Vad som är lite jobbigt är att jag har en förkylning samtidigt så varje gång jag hostar så sätter kräk-reflexen igång. Gött är'e. Eller inte. Om jag kanske skulle ta mig upp och hämta lite vatten och hoppas på att det stannar kvar i kroppen. Jag måste ju vara extremt uttorkad!

Jag behöver inte jobba imorgon, det är gött det. Jag kan behöva vila upp mig rejält!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0