S[miles] away


Jag slutade jobba för en timma sedan och har bara suttit i soffan och kollat på ESPN's klassiska fotbolls-matcher. Manchester United vs Arsenal från 2001, det ni! Men jag måste röra på mig, för en gång skull ska jag inte bara sitta inne och slappa hela kvällen. Jag ska gå på en LÅNG promenad längs Thames som jag brukade göra förr i tiden. Eller ja, jag slutade aldrig av egen vilja, det var ju bara att det tidigare jobbet inte riktigt tillät mig. Jag jobbade ju alltid så sent.

Det är gött att ha lite fritid nu för tiden. Känns fortfarande konstigt, men jag är lyckligt lottad.

Jag måste klä mig varmt för det är svin-kallt. Stickad tröja, halsduk, mössa och vantar. Men vänta lite... Var fasiken är mina vantar? Skit. Just det. Jag kom precis på att jag glömde dom på bussen imorse! Och jag som tänkte springa och köpa nya! Det är ju försent nu. Jag glömmer alltid bort sådana saker. Suck.

Well, well. Nu ska jag ut och gå, även om mina händer ska få vara kalla.


Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0