I'm a professional cynic but my heart's not in it


Fredag i London. Inte dåligt det! Jag har jobbat hårt idag men nu sitter jag och myser i soffan, funderar på att göra mig en ostmacka men då måste jag ju resa på mig. Jag har blivit så fruktansvärt lat det senaste. När jag inte jobbar så ligger jag antingen i en säng, i en soffa (med filt!) eller så sitter jag i en fotölj. Arbetslivet tar kål på mig!

Men iallafall. Det är fredag och jag ska till Golden Lion och dricka Strongbow lite senare, och om alkoholen slår till rejält så drar jag till Piccadilly Cirkus för att kolla på en kompis band som har release-fest. Fast det är väldigt osäkert om jag ska dit eller inte, jag känner mig så himla seg!

Well well. Det var uppdateringen för nu.

(Jag är så jävla tråkig)

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Anonym

haha, låter som jag. orkar fan ingenting efter jobbet. hem - dö.

07950399281 är mitt nummer om du orkar ses imon!

2010-12-03 @ 23:19:53
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Anonym

oj jag var inte klar med det där :P.. men iaf eller det var jag nog föresten. hejdå igen!!!!

2010-12-03 @ 23:20:45
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0