I don't know what I'm doing



Frisk igen, och det tackar jag gudarna för. Inga fler sömnalösa nätter kräkandes inne på toaletten. Jag måste säga att det varit helt fruktansvärt. Det kändes som att jag vred magsäcken ut och in och skrapade av allt som fanns inuti. Det var smärtsamt, och äckligt. Jag ska inte gå in mer på det, jag tror inte ni vill ha några detaljer.

Skönt iallafall, att man är frisk, sådär precis lagom inför helgen! Ikväll bär det av till The Golden Lion igen, min lokala pub. Jag älskar verkligen det stället. Bästa atmosfären i Fulham (förutom Fulham Football Club's arena då), det känns nästan som att man sitter hemma hos någon, i ett stort vardagsrum. Och öl-trädgården är så mysig också, med alla ljus värmelampor. Folk som hänger där är till mestadel gamla gubbar mellan 60 och 70, men det är bara kul. Speciellt när det är karaoke-kväll. Då kör dom loss på alla gamla klassiker. Jag kan lova att man får sig ett gott skratt!

Jaja, dags att fixa lunch. Det blir kyckling-paj!


Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0