Blah blah blah blah blah blah



Varför kan jag inte få vara frisk nu? Nu har jag varit förkyld, haft feber, varit magsjuk och fått en öroninflammation! Allt under bara två veckor. Öroninflammationen är helt fruktansvärd. Den dök upp under fredag natt och har bara blivit värre och värre. Jag hör inte ett piss på mitt vänstra öra. Jaja, jag ska sluta klaga...

Helgen var helt fantastisk iallafall. Fredag var crazy. Det som skulle vara en lugn kväll på den lokala puben slutade i vild dans på Brogans, den irländska baren på Fulham Broadway. Det var så jävla kul och jag träffade så sjukt mycket roliga människor. Jag träffade folk från Cork, min hemstad på Irland och vi dansade riverdance på borden. Brogans är bäst. Jag är så stammis där så att vakterna kramar mig när jag kommer dit. I'm lovin' it.

På lördagen beställde jag och min älsklig hem pizza och gosade i soffan. Jag var så himla trött och bakis så det var mysigt att bara ha en lugn hemma-kväll utan alkohol och bös. Igår blev det Brogans igen, för Sunday-drinks  med personalen, det blev ganska sent vilket jag inte trodde det skulle bli, men jag var hemma 2! Dumt av mig eftersom jag jobbar 11 timmar och började klockan 7 imorse. Jag är helt slut.

Nä, nu ska jag dricka te innan jag måste börja slita igen. Barnen ska ju ha mat!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0