i trädgården igen

Så var det fredag åter igen. Veckorna går så snabbt nu för tiden, och inte är det för att jag tycker att mitt jobb är så fruktansvärt roligt (som uttrycket "tiden går for när man har roligt"), det liksom bara rullar på. Dag ut och dag in. Men jag klagar inte. Och vad ska jag göra ikväll? Jobba, sen dricka Strongbow i Chelsea. Jag är inte stormförtjust i Chelsea då det är lite väl hysteriskt med Knightsbridge och allt runt omkring. Lite för många turister och lite för få av det vanliga folket. Då är Fulham betydligt mycket trevligare. Mitt älskade Fulham.

Imorgon var det planerat att dra till Brighton men nu verkar det som att det inte blir av då min kära vän Hani gått ch blivit sjuk. Vad ska jag göra istället? Spela fotboll i Hyde Park och dricka rosé. Det är inte dåligt det heller. Vi blir nog ett jävla gäng som spelar! Sist var vi bara fem men nu verkar det som att vi kommer vara 12! Underbart mycket roligare!

Och fyfan vad varmt det är, jag tror jag dör. Sitter i min trädgård (igen) och bara njuter till tonerna av Band of Horses nya skiva (den är så äckligt jävla super-bra! Som jag har saknat mina skäggiga små amerikaner!) och solen. Kanske man kunde få en liten bränna i år. Förra året blev det ju inte mycket av en bränna då man stapplade runt på Liseberg varje dag. Jag saknar det inte alls. Aldrig mer ska jag tillbaka. Inget mer av nordens största nöjespark a.k.a fritidsgård.

Jag måste gå in och hämta vatten, det börjar bli extremt kokhett här ute.
Puss.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0