Jag är dålig på det där med rubriker

Klockan är 13.04 och jag måste ta mig själv i kragen och djupdyka i Oscar Wilde. Skriva en uppsats om honom också. Väntan och det. Jag har varit lite lat med mina engelsk-studier som jag påbörjade förra veckan, men det får vara slut på det nu.

Annars så lagade jag amerikanska pannkakor med blåbärssylt i morse, till lyxfrukost för mig och L. Lyssnar på Four Holy Photos av Hockey om och om igen och har texten framför mig för att lära mig utantill och sen sätta mig med gitarren och spela. Jag vill ju vara mer kreativ på den fronten också.

Det är ju bara det att jag jobbar hela tiden, och när jag inte gör det så pussas jag.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0