Så speciell

Det var länge sen jag tittade mig i spegeln och såg henne, den som svek, den som gav upp, den som inte hade ögon att se bortom sig själv. Hon knackar på ibland, men jag öppnar aldrig längre.

När man kan kyssa en mungipa som är så varm som hans, då spelar det kanske inte roll om han faktiskt inte lyssnar på riktigt, jag har lärt mig att det är orelevant ibland, det bevisar ingenting, hans huvud fungerar inte som mitt, så är det bara. Det är bara förställningar som vanligt, sanningen är att den största kärleken svalnar inte, även om det känns som att den går i vågor.

Den svalnar inte, det är bara vi som inte vet vad vi ska leta efter.

Idag värker bröstkorgen på ett behagligt sätt och jag tror hela världen kan se min eufori - bara i sättet jag går. För första gången uppstår romantiska tankar utan att jag vill skygga tillbaka, jag ska bara låta dem komma.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Piratkatt

Jag gillar dina ord, du skriver verkligen bra.

2009-05-06 @ 14:01:54
URL: http://www.piratkatter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0