Radical

"Om man översatta det där så skulle det nästan låta som en Conor-text". Jag sitter här och blir helt varm i hela kroppen. Sonja vet verkligen hur man gör Michelle Fforde lycklig.

Jag är ledig, solen skiner, jag lyssnar på Drive-By Truckers, det finns nybakad sockerkaka i köket som fortfarande är varm... Ja, ni hajar grejen, livet suger. Nej, skoja, livet känns helt jävla super-fab. En ledig fredag, och imorgon börjar jag inte jobba förrän 16:00 så man kanske ska se till att verkligen ta vara på kvällen också? Kommer ju inte kunna festa så mycket på just fredagar i sommar.

Vi får se, här ska det inte jäktas fram några planer. Nu ska jag ut på balkongen.

Puss.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Niklas

Mmmm... Nybakad sockerkaka... dreglar



Hoppas din dag var så fantastisk den kunde vara! Ser fram emot morgondagens flum i luckan... :)

2009-05-30 @ 00:54:07
URL: http://landofthelost.blogg.se/
Postat av: sonki!!!

<3

2009-06-01 @ 01:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0