May 5th

Idag vaknade jag upp tidigt, och var väldigt sliten efter dagen i Danmark. Jag grät en skvätt på grund av tröttheten men så slog det mig att det är den 5:e maj, och då lös hela jag upp. Idag släpptes ju Conor Oberst and The Mystic Valley Bands skiva Outer South! Jag har ju lyssnat på skivan ett tag nu, men att få bläddra i konvolutet var en upplevelse i sig. Den luktar så gott och bilderna är så fina.



Someone in California loves me.

---

Skönt att vara ledig tills på fredag nu, jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dagarna, mer än att ta det lugnt och få tillbaka peppen på livet. Just nu är den lite obefintlig. 

Nu är det bara att skriva.
Postat av: My

Ja :D Tack!!

2009-05-06 @ 01:54:59
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0