En random tisdag i slutet på maj

Igår var det öl och häng i Slottsskogen med min härliga avdelning Parkvård. Folk blev fulla och glada, inklusive jag själv. Jag blev så full och glad att jag förlorade balanssinnet totalt och rullade omkring på Linnéplatsen, och sen i taxin hem till Henke. Härligt!

Idag vaknade jag dock upp pigg som en mört och sen blev det utflykt med Niklas. Vi åkte till Kungsmässan i Kungsbacka och vandrade omkring för att sedan, efter mycket tjat från min sida (MEN VARBERG, NIKLAS! DET ÄR KUL!), åka till Varberg. Allt var sjukt trevligt förutom att tanten i kassan på systemet i Varberg sa att, när jag tittade på alkoholfria viner, "du kanske borde dricka lite mer sådant. Du ser full ut."

Jävla kärring, vad fan vet hon liksom? Jag var nykter. Jag ÄR nykter. Ja, jag har lite fett hår och gårdagens smink på mig, men full, DET ÄR JAG INTE!

Well, well. Jag är lite för trött för att blogga mer nu, ska ta och ladda ner The Sims och chilla vidare.

Peace.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Ida

henne borde du anmäla eller nånting.

2009-05-27 @ 12:15:12
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0