Update from your local super hero

Yes, magkatarr! Överdoseringen gav mig magkatarr! Gud, vad lycklig jag är! Det känns som att jag hoppar på små rosa moln omringad av fluffliga kaniner, med kullar av godis och solsken som sticker in i ögonen! Not. Nej, jag är inte överlycklig, men jag får väl skylla mig själv, så jag tänker inte heller klaga. Det gör dock skit-ont. Oj, nu klagade jag.

Jag kanske ska ta och berätta om min dag istället. Jag har jobbat och Reza börjar uppskatta min närvaro mer och mer för varje dag som går, så det börjar kännas lite jobbigt när jag måste berätta att jag ska jobba på Liseberg i sommar, och inte kan stanna kvar. Jag känner mig så falsk på något sätt. Och varför inte jobba kvar på en restaurang med bra rykte, bra arbetskamrater och härlig miljö? Jag jobbar endast deltid, vilket inte ger mig så mycket pengar som jag faktiskt behöver. Liseberg är heltid under nästan ett halvår och jag har en högre timlön. Jag fasar för dagen då jag måste berätta sanningen för Reza, men förhoppningsvis får jag komma tillbaka när Liseberg är över.

På tal om jobbet, min kära arbetskamrat Isabell berätta imorse att hennes hund Chiquita försvann igår, och jag tycker så himla synd om henne. Tydligen hade hon varit ute på en sen promenad och en alkis hade kommit och skrämt hunden så illa så att den drog sig ur hennes grepp och sprang iväg. Att hunden är livrädd på grund av misshandel från tidigare ägare gör ju saken inte lättare, hur fan ska hon hittas? Hon lär ju sitta och gömma sig någonstans i Slottsskogen eller något. Förhoppningsvis blir folk misstänksamma nör dom ser en pitbull i koppel, utan ägare springa runt helt ensam. Vid klockan sex ska jag med ut och leta, hoppas verkligen att vi hittar henne.

Nu ska jag duscha, sen städa. See yah, don't wanna be yah.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Gud hoppas hon hittar hunden+att din magkatarr går över :)

2009-03-10 @ 15:12:25
URL: http://tobys.se
Postat av: Raisa

då ska jag åka till liseberg i sommar! wöhöööuh



usch, hoppas hon hittar hunden :O jag hade blivit tokig..

o lyckatill med magkatarren<3

2009-03-10 @ 15:39:57
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

spana in min sång på bloggen och tyck till! :)

skulle vara asnice, vill höra allas åsikter :*

2009-03-10 @ 17:54:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: My

Ja=) över 4 år

2009-03-10 @ 19:24:13
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, tackar så mycket :) jaså! ja det förstår jag =)

du får hålla utkik när det kommer ut nytt!

2009-03-10 @ 20:15:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0