The Smiths och Moz

Jag har fått tillbaka förälsken i The Smiths. Det känns jävligt bra. Fast jag längtar till den 22 juni då jag FINALLY ska få se min Gud Morrissey igen. Det var 2007 senast, i San Francisco som jag såg honom... Ett bra tag sedan med andra ord. På tal om Morrissey så är hans nya album så sjukt jävla bra. Jag älskar det. Years of Refusal, kolla upp, folks!



Nu måste jag sminka mig, och dricka upp kaffet. Har varit uppe sen klockan åtta men har latat mig så nu kommer jag ändå bli sen till jobbet. Suck.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Carro

Okej men ska vi bestämma att vi ses typ tio kvart över fem på torsdag vid friskis då? =) Och vad ska vi träna? Jag har inte tränat sen i januari typ.. är i sån oform!!

Men det ska ändras! =)

2009-03-31 @ 22:46:57
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0