En lördag utan bakfylla men med mer Saddle Creek

Uppe och det är lördag, tänka sig, jag vaknade upp en lördag utan att vara bakfull, och det känns fantastiskt! Jag är superpepp på den här dagen, vet inte varför, men det känns bra. Om en liten stund ska jag iväg för att träna i en timma, fettförbränning it is, och senare i eftermiddag ska jag träna musklerna, woah! Jag kommer bli fit som få.

Och ja, det har varit mycket kärlek till Nebraska och dess Conor Oberst det senaste, och jag kan ju säga som såhär. Jag är inne i en fet Saddle Creek-period (Saddle Creek är Conors självstartade skivbolag, indie, right?) överhuvudtaget, och Conors alla vänner gör verkligen fin musik. Det är skönt att återupptäcka band som man inte lyssnat på, på ett tag (på år och dagar). Cursive, The Good Life, Desaparecidos... Jag säger bara mums. Rawr.

Ja, ni borde helt enkelt kolla upp.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

Att inte vara bakis är fantastiskt!:)

2009-03-14 @ 11:52:18
URL: http://tobys.se
Postat av: sonki!!!

saddle creek är SKITEN! typ desaparecidos happiest place on earth är så bra så jag inte vet hur jag ska beskriva det. som du säger finns det så bra band där, typ gamla azure ray med maria taylor och hennes sologrejer är ju fantastiska. och two gallants är galet bra. och son ambulance! och neva dinova! enda andra skivbolaget med så många bra artister är fan subpop!

2009-03-17 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0