Neråttjack till övers

Mina andetag är som ett bevis på att jag faktiskt finns även om det inte märks. Jag naglar mig fast i varje litet ord som kommer ur folks munnar för att sedan riva sönder dom till ljudet av blodet som rinner ner från fingrarna, mitt blod som fastnar under huden och bildar mönster i min själ, sen ber jag er att låta mig gå, men ni släpar mig i marken, trampar på mig och jag önskar att mardrömmen någon gång skulle kunna ta slut. En del av mig, den onda, säger att det inte går, att det är försent, en annan del av mig, den kloka, torkar bort tårarna och säger att "nu får du fan ge dig, Michelle, livet lever inte åt dig".

Det är jag själv som river mig i små bitar och förblir ett neråttjack i mina händer, som faller till golvet, och jag undrar hur allt kan lösas upp så jävla fort. Sen krälar jag ifrån sängen några meter och återigen spelas filmen om mitt liv upp framför mina ögonlock och min kloka hälft sparkar mig i magen, säger "Michelle, vakna nu, du är inte en del av en skräckfilm, det här är bara komiskt, vakna, lev".



Nu är det bara att skriva.
Postat av: Piratkatt

Jag önskar att du slapp de hemska känslorna.



2009-06-11 @ 18:06:06
URL: http://www.piratkatter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0