Att inte förstå

Step on a crack, break your mothers heart
Red light green light black
Suicide e-mail, do not delete
Plug it back in the jack

Start to be what they want you to be
And you see yourself as they see you

--- 

Att vara ledig har hittills dunkat hårt i bröstkorgen. Jag har varit helt handlingsförlamad hela dagen och när magen skrek efter något att äta så struntade jag blankt i det, och bara låg kvar i sängen. Det är något som inte stämmer. Klockan är nu nästan halv åtta och jag ska på middag innehållandes falafel och öl, jag känner inte för det riktigt ännu. Jag älskar sällskapet som väntar mig, och jag älskar öl, men ändå vill jag inte sitta här fullt påklädd och med smink för att snart bege mig mot Lotsgatan. 

Det är något som verkligen inte stämmer. Om jag ändå visste vad. Det hade varit så mycket enklare då.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Ida

dessvärre inte här... :/

2009-06-03 @ 23:32:34
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Michelle (JAG)

Inget är här. Inget finns.

2009-06-04 @ 02:44:39
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0