Snart så, love

Visst pulserar jag mera nu men risken är större för hjärtesorg, ja, jag kan nog säga att du ger mig lite mer än vad många andra har lyckats ge men fortfarande är risken större för sånt som hjärtan egentligen inte tål. Sen februari har du lirkat bland mina nerver, nått dom mest känsligaste, fått mig att välja mellan ja och nej... Och allt är okej, det är okej när du är i mig, saken är den att Touché! 

Du har mig. För guds skull. Du har mig.

(Mindre än 50 dagar kvar nu.)

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Litage

jag är inte helt hundra på vad du syftar på men å andra sidan känns det verkligen som att jag förstår verkligen vad du menar. Låter skithärligt med flytten till London, hoppas själv på att kunna ta mig dit i sommar åtminstone.

2009-07-07 @ 00:55:19
URL: http://litage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0