Kärlek?

Hur beskriver man kärlek för någon? Räcker det med "hjärtat säger BANG BANG BANG" eller måste det vara "jag tror det är vi för alltid"? För det första så tror jag inte på "för alltid" längre. För det andra så låter "BANG BANG BANG" för lite, det är inte uttrycksfullt nog. Det måste finnas ett mellanting, något som beskriver till 100% vad kärlek är för mig, och vad min kärlek för någon annan betyder, för både mig och personen det gäller. Jag har inte hittat det där mellantinget ännu, men jag spenderar inte 24/7 för att hitta det heller. Det hade bara varit skönt att kunna tala om för den jag älskar hur jag känner. Jag antar att det kommer, när jag minst anar det. Jag antar att kärlek inte alltid kommer vara ett mysterium. En dag kommer jag nog till och med inte ens bry mig om hur man beskriver det, det kommer vara en dag då jag litar på kärleken fullt ut.

Jag känner mig inte stressad. Mitt liv har ju precis börjat, och jag har äntligen börjat förstå vad det egentligen går ut på. Mitt hjärta säger BANG BANG BANG.



Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0