Det där med vikten

Hur mycket ska jag gå ner? Jag väger 59 kg nu, men är ändå inte riktigt nöjd. Mitt BMI är lite under normalt men jag vill ha lite marginal (med tanke på att jag alltid går upp och ner som fan). Dessutom så har jag verkligen börjat älska att träna, man känner sig så glad efteråt, och det känns som att man gjort något nyttigt. 55 kg, då är jag nöjd. Eller?

Jag har kämpat med vikten i 4-5 månader nu, och det har gått bra. Jag har bara gått ner och inte upp, men det gäller ju att hålla vikten sen också, när man väl slutar "hårdträna" som jag gör nu.

På tal om detta, måste sticka och träna innan det blir försent.

Puss.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

åh jag skulle nog också vela släppa några kilo.. det hade suttit fint! men jag är för lat :( kan man äta något för att hjälpa till på traven tror du?

<3 sötboll

2009-02-17 @ 22:18:17
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Julia

ja det kan vi göra:) tack så mkt, din header var med frän! :D

men 59 kg är inte så mycket! vet iof inte hur lång du är:P

2009-02-17 @ 22:34:54
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Åh, jag blir så ledsen när jag läser sånt här. Jag har haft anorexia, legat med dropp på akuten och blivit bevakad dygnet runt. I 10 år kämpade jag mot demoner, mot fett som inte fanns. Du är fin som du är. Det säger jag inte bara. Jag vet vilket helvete det är.

2009-02-19 @ 22:40:17
Postat av: Molnar

jag känner igen mig själv, sluta när du är nöjd skulle jag säga, fast inte så att du blir undernärd såklart, du är fin ändå michelle=)

ps. hoppas du läser min blogg också!=)

2009-02-21 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0