Du kan inte kontrollera mig

Jag borde verkligen ta semester från mitt jobb. Min chef verkar tro att jag inte har något liv och kan jobba 24/7, dessutom vill han lära mig kurdiska så att jag kan kommunicera med min arbetskamrat Edmon, som inte kan någon svenska. Eller inte, liksom, vi är i Sverige nu, så han kanske borde lära sig svenska? Suck... Jag får sätta ner foten snart och säga ifrån.



Jag drömde en sån underbar dröm i natt. Om Band of Horses, och det var längesen jag drömde om dom. Dom spelade på Liseberg (!?), och dom var förband till Håkan Hellström (Usch, blä, äcklad) så det var typ tusen-miljaders-miljoners sjömans-fjortisar där. Jag kom sent så jag fick knö mig fram bland alla och kom till slut längst fram. Dom spelade en låt, sen sa Ben:

- Eh, what the fuck, let's do some stand up comedy instead.


Okej, tänkte jag, det är väl inget konstigt med det. Jag saknar dom. Kom till Sverige snart innan jag blir vansinnig. Släpp nya plattan, sluta göm er. Jag behöver er, BoH.


Nu är det bara att skriva.
Postat av: Mia

Tanken på BoH som förband till Håkan gör mig rädd...

2009-02-17 @ 10:32:18
URL: http://cyndamoore.wordpress.com/
Postat av: Raisa

Håkan är inte bra :( jag vill gråta när jag ser/hör honom..

2009-02-17 @ 12:26:05
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0