Blandade känslor

"Our house of supine athletics...

...is pretty grizzly. Imagine the inside of a tour bus. Imagine a tour bus after weeks of solid and sweaty touring with several disgusting young men. Then imagine that tour bus veering off the road and crashing into a row of terraced houses on an otherwise clean and cheerful Oxford Street. Then imagine no-one doing anything about it and letting nature take its course. That's what our house is like. A sort of midway point between crime, carnival, and catastrophe."

Foals är för jävla roliga ibland, shit. Deras blogg och deras bulletins på MySpace gör mig alltid så hysteriskt glad.

---

Hur mår jag idag? Hyfsat, vaknade upp med ångest, men jag tog lite lugnande och drog till jobbet som var jävligt stressigt. Med tanke på att vissa av mina medeciner gör mig ganska apatisk och cool-lugn, så var jag och stress inte den bästa kombinationen idag, men dagen tog slut och Reza klagade lite på att jag verkade "sömnig" och sa att jag måste gå och lägga mig tidigare på kvällen. Om det ändå vore det som var problemet!

Hur mår jag nu? Bra, konstigt nog, men solen skiner, jag har tränat, jag dricker kaffe och lyssnar på Sorry About Dresden...

... Sist men inte minst, det är fucking fredag!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

HALLELUJAH FOR FRIDAY!

2009-02-27 @ 15:26:39
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-01 @ 01:08:44
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0