Topp 3

Att det skulle ta mig hela första säsongen av Chuck att förstå att människan som skapat serien är samma människa som skapat O.C och Gossip Girl. 12 avsnitt av underbar komedi, charm och kärlek. 12 avsnitt av underbar musik som jag lyssnar på dagligen, utan att behöva kolla på tv-serier. Men nu förstod jag. Josh Schwarts är geniet bakom Chuck. Precis som han var geniet bakom O.C och Gossip Girl. Mina två andra favoriter. Nu kan jag sova på nätterna igen, mysteriet är löst och jag har fattat grejen.

1. O.C
2. Chuck (!!!!!!!!)
3. Gossip Girl

Jag tittar väldigt sällan på tv-serier, för det är så sällan som jag verkligen fastnar för dom. Och om jag mot förmodan kanske fastnat för vissa (Desperate Houswives t.ex) så är det bara för en kortare period. När det gäller de tre serierna där ovan, så är det serier jag alltid kommer gå tillbaka till. Dom tre serierna är dom som jag kommer sitta och ha serie-marathon med om 10 år, 20 år och till och med 30 år. 

För att avsluta denna blogg-post, så vill jag bara tacka Josh Schwarts för att han skapar detta ögon-godis som får mina tråkiga dagar lite roligare. Tack.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

SAMMA HÄR.. dom serierna är as bra och marathon kommer det lätt bli om 10 år...:P hahaha

peace sötboll

2009-04-20 @ 18:31:46
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Raisa

tack, MEN DU, det gör jag så gärna!

puss på skinkan :D

2009-04-20 @ 19:14:25
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0