Lovemaking on The Streets

"But then growing to an adult is just learning the language of explaining with words what you were as a baby."
- Mike Skinner

Jag älskar The Streets, det är helt sjukt hur mycket jag faktiskt beundrar denna brittiska rappare. Han är inte bara rolig, han är till och med klok, och han pratar cockney, vilket jag är extremt förälskad i. Det bästa är att han har Twitter och twittrar som en galning, det finns inget roligare än att läsa alla crazy grejer han gör, och jag kan inte tacka honom nog för att han spelar in låtar varje dag och lägger upp för gratis nedladdning. Tack Mike, tack Twitter!

Idag lade han upp en ny låt och jag är helt kär i den. A Blip On a Screen. En fantastisk kärlekslåt, den är nästan i klass med Dry Your Eyes, inte riktigt, men nästan.

"This is mad, I love you, but you're only a hundred pixels on a scan."

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0