Lite kärlek till Nebraska #4

"IF YOU DIE, I DIE, THIS IS NOT A LOVESONG, THIS IS MURDER"


- Conor Oberst

***

Jag har precis tittat färdigt på One Of My Kind, dokumentären om Conor Oberst and The Mystic Valley Band, för tredje gången (ja, I'm always overdoing it) och jisses, I love it. Shit, jag är verkligen inne i en fet Conor-period igen, och det känns bra. Som att möta en gammal vän och ta upp all förlorad tid. Exakt så känns det.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: sonki!!!

jag tror jag har använt exakt dom orden varje gång jag får återfall på c, som att möta en gammal god vän. jag vet SÅ vad du menar och verkligen, det känns in i kärnan. jag satt imorse på balkongen med kaffe, cigg och sol och läste min tidning med en skitfet conorintervju som du bara måste läsa om du inte har det HAN ÄR SÅ FIN! jag har nog också lite återfall nu, det säger nog iaf min lastfm hihihhh. helt galet vilken kärlek man kan känna va. ibland tror jag att ingen annan förstår hela grejen, kärleken till c, känslan han alltid ger en med sin darrande mhkjrh. man känner sig fjorton igen, på ett bra sätt. to a brother from another mother, i know what you mean!

2009-04-17 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0