Herre min skapare

... Min mobil är tillbaka! Jag söp inte bort den! Jag är helt fantastisk, jag är inte världens största klant. Den låg kvar hos Hannah Och Rebecka där jag var på fest och drack sprit, men låg grymt undangömd under en soffa, under en kartong, och på ljudlös! Jag som var där och letade som en galning, dom som letat som galningar, och ändå låg den där. Jag är så himla glad! Nu slipper jag skit-mobilen jag har nu, och äntligen har jag någon form av kamera igen så att jag kan ta tusen-miljader-miljoner pose-bilder som jag sedan kan skicka till England eller lägga upp på bilddagboken (jag behåller dock mitt nya nummer: 0760-797076). Åh, livet är allt bra ibland...

... Speciellt när det är såhär varmt och soligt också!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

Allt bra med dig denna soliga onsdag? :)

2009-04-01 @ 14:52:07
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: My

haha vilken tur du har! :D

2009-04-09 @ 11:28:27
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0