Sommaren 07

Are we human?
Or are we dancer?
My sign is vital
My hands are cold
And I'm on my knees
Looking for the answers
Are we human?
Or are we dancer?

Will your system be alright
When you dream of home tonight?
There is no message we're receiving
Let me know is your heart still beating

---

Jag lyssnar på The Killers och det ger mig helt crazy vibbar från våren/sommaren 2007. På både gott och ont saknar jag folkölen i Slottsskogen där vi spelade kort och solade. Det var vår. Jag gick i gymnasiet, och vi skulle början trean efter sommaren. Det var något stort som levde i oss då. Vad har hänt med oss nu? Vissa somrar kommer jag minnas mer än andra, och sommaren 2007 är en av dom som kommer leva kvar för alltid. Gud vad jag saknar det.

Nu är det höst och jag lyssnar på The Killers igen. Det känns konstigt, för jag känner lukten av Slottsskogen. Undrar hur nästa sommar blir, och om hösten kommer vara lång. Snabba på, jag vill att livet ska gå vidare med fart. ett stort steg för mig.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0