Rubrik

This is why hell is underground, like a reclaimed bad part of town. We don't want to lose our souls, we're the saints who don't want to be found.


Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har vänt på dygnen helt. Somnade halv sex imorse och vaknade tre idag. Jag känner mig sådär hypernervös när jag ska sova och jag fattar inte varför. Jag tror att det värsta ska hända under natten, så jag vågar inte blunda. Jag måste ringa vårdcentralen imorgon och be om mer sömntabletter för det här håller inte i längden. Suck. Men det känns jobbigt att ringa dom, sådär allmänt irriterande, jag gillar inte psykiatrikern där, han tror alltid det värsta om mig. 

Jag har dock det senaste känt känslan av att alla tror det värsta om mig.



Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0