Lite tid för lugn och ro

Dagen har verkligen varot full av ståhej, och jag är helt slut. Universeum var wild och jag lekte så mycket så att jag svettades, och det var roligare än vanligt. Mina små kusiner börjar bli stora och det märks, då dom är både kaxigare men förståndigare, och det gjorde ju hela upplevelsen något mer intellektuell. Vi hade så roligt så att vi glömde bort att Sharon skulle rida idag, så vi fick stressa i oss lite mat på spårvagnen och sen åka hem för att möta farmor och mamma (som inte orkade följa med, old people, you know).

Några har dragit iväg till stallet med buss men jag ska få åka bil, vilket är skönt. Det tar för lång tid att åka med bussen, och jag är inte på humör för att trängas på fler trånga utrymmen idag.

Oj, det var inte mycket vila jag fick, dags att dra iväg.
Jag vet, min blogg är lika kreativ som vanligt idag, men har man ett liv så har man.

(Det är fan inte ofta mitt liv visar sig.)


Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

prenumererar :D

(kul att det faktiskt finns någon bloggare som är trevlig :)Puss!

2008-11-28 @ 16:28:57
URL: http://johanochraisa.blogspot.com/
Postat av: lisa

Jah håller fullt med Raisa =D Urtrevlig bloggare och jag verkligen älskar att läsa din blogg!

2008-11-28 @ 19:22:14
URL: http://lisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0