God förmiddag

Tips på bra band/artister som ni borde kolla upp:

1. This Town Needs Guns
2. Minus the Bear
3. The American Analog Set
4. Midlake
5. Tyler Ramsey

Jätteenkelt, och jättebra. Min musiksmak äger, så ger in på det. Ni kommer inte bli besvikna.

Annars? Jag kom precis hem från promenixen och har ätit min frukost, och snart ska vi till Universeum, vilket jag har börjat tröttna på. Varje gång släkten kommer hit så ska vi dit, tycker inte dom att det börjar bli liiite långtråkigt? Det är regnrusk väder dock, så det kan ju vara skönt att vara inomhus i vilket fall som helst.

Undrar om jag hinner ta en kopp kaffe innan vi ska åka?

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

visst ska jag prenumerera på din blogg :)

jätte fin btw

2008-11-28 @ 14:03:36
URL: http://johanochraisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0