Uppdatering

Okej, idag har jag inte behållt någon mat alls. Lagom kul. Hoppas jag går ner lite i vikt nu under matförgiftningen bara, haha. Nej, men seriöst. Det är jobbigt för jag känner mig hungrig. Jag har sovit jättemycket men för en stund sen gick jag på en liten kort promenad med Anders. Tanken var att vi skulle gå till Järntorget men jag kräktes så vi fick ta vagnen dit istället. Och varför skulle vi just till Järntorget? Jo, vi ville ha snus, men även miljöombyte. Jag har hängt hemma i Majorna nu i två dagar och kände för att se lite annat, få lite frisk luft.

Nu har vi laddat ner en lättsam film också, 27 Dresses, jag har verkligen ingen energi till att se något långt och tungt idag. Mest av allt vill jag bli frisk, då jag vill gå till skolan imorgon. Vi har foto och jag bara måste bli klar med alla uppgifter, vilket går sådär bra. Hoppas jag får G i kursen iaf. Det är en alldeles för lätt kurs för att man ska få IG, får jag det så handlar det bara om lathet. Det är faktiskt ganska tröttsamt att göra en och samma sak hela tiden, framkalla, kopiera och blah blah. Jag måste bli frisk tills imorgon!

Nej, nu mår jag illa igen. Ska dricka lite vatten och lägga mig ner.
Nog skrivet för idag.

Ps, Jag saknar Sonja.
Ds.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Suss

krya på dig snygging.

2008-05-20 @ 22:39:27
URL: http://overdosing.blogg.se
Postat av: Sonja

pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss

2008-05-21 @ 10:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0