No one's gonna love Band of Horses more than I do

Okej, jag dör flera gånger om. Band of Horses nya video till No One's Gonna Love You är helt galet rad, über-fab och jag gråter, skrattar och myser. Det här var något jag verkligen behövde, något som gjorde min dag. Dock får videon mig att längta ännu mer efter killarna, men snart får jag se dom igen. Tills dess får jag nöja mig med skivorna och den här videon!

Åh, kärlek, mina dudes!




Den 23 juni åker jag, Anders och Henke upp till Sthlm för att gå på Accelerator, där jag äntligen får hänga med Sonja. Det var endast Band of Horses om fick mig att köpa biljetten men nu när Foals och The Teenagers kommer dit så kommer det bli ännu bättre. Fyfan, vad jag längtar. Dessutom kommer ju Tyler Ramsey vara förband till BoH som vanligt, och det är ju också guld värt. ÅH.

Ingen kan vara gladare än mig idag, ingen, jag är gladast på hela jorden.

(No one was harmed during the making of this video)


Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0