Förkyld som satan

Gårdagen sög, men den slutade bra. Vid kl sex drog jag och Anders in till stan för att fixa öl och sedan käka något, och jag skojar inte, jag åt världens godaste kyckling-wok! Fuck McDonalds, det här var kungligt. Inte visste väl jag att dom skulle ha så gott käk inne i Arkaden. Jaja, efter den goda maten drog vi till MUG där vi skulle bersa det var väldigt lugnt där. Bruce skulle till Liseberg för att se Nationalteatern och vi andra gick och satte oss i Kungsparken där vi grillade korv och spelade gitarr. Det blev VÄLDIGT mycket Johnny Cash och lite egna låtar också. Mysigt.

Idag är jag förkyld som en gris, jag snörvlar och hostar, vilket inte är trevligt över huvudtaget. Jag som ville titta på Göteborgsvarvet. Det blir inget med det, för jag måste krya på mig tills ikväll, då jag är sugen på öl igen. Och imorgon är det ju bal, då kan man inte gå runt och vara störtsjuk.

---

Mammma kom hem nyss med 9 liter vin till min student, det märks att det börjar närma sig nu. Smörgåstårta för 25 personer och MÅNGA kilo jordgubbar. Helt crazy. Det ska bli fantastiskt.

---

Nu ska jag duscha, har inte tid med mer bloggande.
Later!


Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0