Blog pimped/Den gröna ön

Nu min min blogg snygg och härlig, och den jag har att tacka är Jessica "Cupcake" Nordmark, världens skönaste brud som ställde upp på att hjälpa mig. Och ska jag vara ärlig så kan man inte vara nöjdare med en design än vad jag är nu. Den är sjukt grym och det känns riktigt kul att blogga nu. Fast det finns ett problem, och det är verkligen inte Jessicas fel, det måste vara någon bugg i Firefox, det går nämligen inte att se min nya design i Firefox, utan bara den skitfula jag hade innan. Störande, I know, men that's life. Jag tänker använda Safari tills vidare, tills någon jävel på blogg.se eller Firefox hjälpt mig med problemet.

image15
                                                        
JesseCupcake, TACK för att du pimpat min blogg!


---

Nu ligger jag i sängen och kollar på Conan O'Brien och fan vad skön han är! Inte nog med att han har en neat humor, han är irländare också, precis som jag. Sjukt gött att det finns goa folks som han.

På tal om Irland, jag är sjukt sugen på att åka och hälsa på släktingarna i sommar, men jag fattar bara inte hur jag ska få tid. Jag jobbar ju hela tiden och den enda långledigheten jag har är på fyra dagar, och då blir det ju Band of Horses på Accelerator i Stockholm (CAN'T FUCKING WAIT). Dessutom så kommer jag inte ha råd, då jag ska köpa en Macbook, en ny mobil och ett Nintendo Wii. Liksom, hey hey, ge mig lite cash. Jag får tigga lite av pappa så kanske det funkar att åka i oktober eller något. Det vore så skönt att få komma till den gröna ön och Cork, dricka Guinness på den lokala puben, gå långa promenader längs vattnet, valla får och shoppa. Det är terapi för mig. Så hoppas hoppas att jag får dra dit i år.

---

Nej, klockan är mycket. Borde knyta mig.
PUZ.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Mia

Skumt med Firefox. Jag använder senaste versionen av Firefox och det funkar super.

2008-05-20 @ 20:20:25
URL: http://cyndamoore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0