Such great heights

Det började med att Postal Service gjorde låten, Such Great Heights, och jag tyckte melodin var något väldigt vackert, det var något med enkelheten i låten, något med det snabba tempot och all hets, tillsammans med den fina texten. Sen så kom Iron & Wine och gjorde en cover på låten och jag blev frälst. Han med sina folkiga gener och underbart vackra röst gjorde den tusen gånger bättre. Jag trodde inte det skulle vara möjligt men oh, vilken låt! Jag har suttit och lyssnat på den typ flera gånger på rad nu och min lastfm kommer knackra sönder. Ni måste lyssna på den. Ladda ner den, sök på YouTube, vad som helst. Bara lyssna på den.

Annars? Det är söndag och jag ska snart till jobbet, börjar fyra och har inte hunnit göra ett dugg. Jag har ätit lunch och suttit vid datorn. Det är alldeles för varmt för att göra annat, och jag känner på mig att det kommer blir en grymt svettig dag på jobbet. Men ikväll blir det Kaninparty och jag är väl ganska laddad. Jag hade inte tänkt att stanna så länge då jag är väldigt trött och börjar två imorgon. Har ingen lust att vara snor-bakis på jobbet när det är såhär varmt. Så är det bara.

Nu ska jag snart möta Anders pappa för att få Anders mobil som han glömde där igår. Kul, kul.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0