Jobb och sånt

Åh, jag är så himla trött på att jobba, och ändå ska jag jobba på Liseberg tills det stänger i oktober. Det känns som att jag inte gör annat än att jobba och sova, jag saknar att träffa vänner och jag saknar att inte kunna göra vardagliga saker, sjukt irriterande, men det är bara att kämpa vidare. Just nu ser jag framemot söndag då jag är ledig, och på kvällen där är det sista Kanin-festen för i år på Trägårn, det ska bli sjukt nice. Sen så är jag ju ledig måndag och tisdag också, inte alls fy skam! Festen på söndag kommer vara fullspäckad av skoj känner jag på mig. Alla jag pratat med säger att dom ska bli galet fulla och det kommer jag njuta av, själv tänker jag bara dricka måttligt, men vi får ju se hur det går, haha.

Idag var en seg dag. Jag slutade 24:00 igår och kom hem vid 01:00 typ, och somnade inte förän 02:30. Att somna så sent var inte alls bra, i och med att jag skulle till tandläkaren idag kl 07:40! Jag drog mig upp vid sju och var så himla trött, jag fattade inte alls hur jag skulle klara dagen idag men ack, det gjorde jag, för när jag kom hem från tandläkaren så däckade jag totalt och sov till elva, då jag var tvungen att gå upp för att piffa i ordning mig inför jobbet. Slutade 23:00 idag men kom hem nyss, jävla spårvagnstrafik. Jag är SJUKT TRÖTT.

Nu ska jag sova, börjar sent imorgon, UNDERBART!

Later!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0