Fredagen 11 april

Okej, så fredagen innebar en fantastisk kväll med två underbara människor, Johanna och Sonja. Det blev öl, appletini, cigg och karaoke, vilka var helt fabulösa ingridienser till en bra kväll och jag kommer sent glömma den. Jag vet inte riktigt varför kvällen kändes så trygg, för egentligen så var den nästan som en vanlig utekväll, men det var bara något som låg i luften, och sen så kände jag mig så nära lyckan, för en gång skull.

Det är allt för sällan som jag är sådär varm inombords när jag är ute. Jag är väldigt ofta glad, men aldrig så glad. Det är ofta något kyligt som ligger och maler långt nere i magen (som jag aldrig kan sätta fingret på) och det kan förstöra, antingen i början av kvällen, men mest mot slutet. I fredags fanns det ingen kyla, ingenting, bara trygghet och värme.
Jag saknar kvällen redan.

G I R L S   H A V I N G   F U N

image4

G I R L S   H A V I N G   F U N


---

Nu är det måndag och ikväll blir det till att repa med bandet. Äntligen har vi fått en trummis och det känns helt grymt! Han kan sina grejer och är tightare än tightast. Låtlistan blir längre och fler & fler låtar skrivs. Det känns så skönt att äntligen ha kommit igång på riktigt med musiken. Nu är det bara att ragga fler gig. Vi har ju redan ett i Sthlm på G, och det blir till sommaren. Jag längtar.

Förhoppningsvis drar vi några bers ikväll också. Det sitter ju aldrig fel!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0