Kampen kan börja

Jag har verkligen noll saker att göra, vilket i sin tur leder till att man sitter här själv med en massa jobbiga tankar i huvudet. Och att sitta såhär dag ut och dag in, det kommer göra mig totalt galen i slutändan. Det är dags att påbörja mitt nya liv nu, för det kan inte fortsätta såhär, jag måste ta tag i saker för att kunna leva som en människa igen, och inte som ett kolli som gråter hela tiden. Nej, jag måste kyssa tårarna farväl och bli stark, och tro mig, det kommer bli svårt men man måste ligga i för att kunna se ljuset igen, och jag är jävligt målmedveten den här gången, jag ska klara det.

Jag ska skaffa jobb.
Jag ska växa som människa.
Jag ska klara det här.


Jag vill bli lycklig igen.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0