Nytt liv

Vad ska man ha vänner till om dom inte ställer upp för en? Jag är så trött på folks daltande. I torsdags ballade jag ur totalt på allt, jag kände bara att det fan fick vara nog nu. det slutade med att bli inlagd på avdelning 81 (allmän psykiatri) och det gjorde väl mig... gott? Nu får jag hjälp, nu ska jag bli stark, jag ska lära mig att säga ifrån när jag inte vill ta mer från dom som jag ska kalla vänner.

Jag har permission tills på måndag men då ska jag tillbaka till avdelningen, förhoppningsvis inte för länge, mest för att kolla vilka reaktioner jag får på dom starka medicinerna. Än så länge är det bara huvudvärk, och det är lungt.

Nu börjar mitt nya liv, på riktigt.
That's it for now. Wish me good luck!



Nu är det bara att skriva.
Postat av: sonja!

LYCKA TILL ÄLSKLING! <3x1000000000000000

2008-11-07 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0