Nykterhet, form och födelsedag

Nu har jag inte druckit en droppe alkohol på 14 dagar och det känns bra. Jag har tränat duktigt varje dag genom att gå långa promenader och även cyklat på min träningscykel. Jag ska bli i bättre form, det kommer jag må bättre av. Inte det att jag tycker att jag är tjock men det skadar ju inte att gå ner några kilo och bygga lite muskler. Vi får se hur länge jag pallar att inte gå ut och festa, det är ju ändå något som jag tycker är sjukt kul. Några veckor till ska jag klara av.

Idag fyller min syster 11 år, känns ganska weird. Det känns som att det var igår hon föddes. Denna stora dag ska firas med att brorsan med flickvän kommer hit och vi ska äta god mat och ha det trevligt.

Oj, nu ringde det på dörren. Det är dom. Jag får återkomma.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0