You're a riddle

 

Jag har kastats in i en Morrissey period igen.
Jag ser och lyssnar på allt. Och allt är magnifikt. Vilken vacker människa.
Jag behöver inte Morrissey som guide eller livsförklarare. Jag är inte femton år och gråter i min snodda kajal över hur ensam jag är. Men samtidigt finns det ett grundläggande inplantat av utanförskap inuti som inte har ett dugg med position, pose, ställningstagande, tidens gång, ålder eller medvetna val att göra.
Jag tycker bara han är fullständigt briljant. Det har jag alltid gjort, och kommer alltid att göra.

Jag har kastats in i en Morrissey period igen.

 

Jag ser och lyssnar på allt. Och allt är magnifikt. Vilken vacker människa.

 

Jag behöver inte Morrissey som guide eller livsförklarare. Jag är inte femton år och gråter i min snodda kajal över hur ensam jag är. Men samtidigt finns det ett grundläggande inplantat av utanförskap inuti som inte har ett dugg med position, pose, ställningstagande, tidens gång, ålder eller medvetna val att göra.

 

Jag tycker bara han är fullständigt briljant. Det har jag alltid gjort, och kommer alltid att göra.

 

 


Nu är det bara att skriva.
Postat av: S A N N A S . R U M

Mycket bra låt, han är riktigt bra!



Sv; åh vad kul att höra, ska försöka göra lite guider under min semester ;D hihi.

2011-04-11 @ 11:32:37
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Olivia

sV; härligt att du trivs! London är ju världens bäste ställe :) Jag bor i Salisbury, typ 2 timmar därifrån. Kom till england i slutet av augusti och är inte färdig än på ett tag ;)

2011-04-17 @ 23:15:57
URL: http://olivenpiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0