Förändringar

Jag kom precis hem och jag mår väl sådär. Jag har en spellista som kallas "vackert", och normalt sätt brukar låtarna få mig att njuta av livet... Just nu känner jag bara "I'm so sorry about what we've all become". Pratade med vänner ikväll om hur mycket livet kan förändras under så kort tid. Mitt liv har förändras väldigt drastiskt under bara en vecka. Det är ju så mycket som är på gång. Nya jobb, ny bostad (och annat som är lite hemligt, för tillfället).

På ett sätt så kommer väl mycket vara samma också. Jag är kvar i Fulham, där jag hör hemma. Fotbollen, river Thames, mina favorit-pubar. Det är bara det att jag aldrig har varit bra på att ta till mig förändringar till en början. Jag blir rädd - tänker att det inte kommer funka. Men så funkar det ju alltid ändå. Ja, jag borde bara hålla käften och vara stark. Allt kommer bli bra, till och med bättre!

Jag dricker Strongbow, lyssnar på "vackert" och fick precis ett sms av min älskade. Varför klaga? Ibland vet inte ens jag.

DET ÄR BRA ÄNDÅ.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Trees

Haha ja jag minns att du skrivit att du är lite besatt av fulham! ;) på alla sätt läser jag nu ocks! Men bra att du blir kvar i fulhammm. jag vill också bo där. om jag inte redan sagt det? nä bra.

Men jaa du får absolut komma förbi eller så möts vi halvvägs, så du slipper se skyltarna av chelsea FC oså.....

2010-11-17 @ 23:31:12
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0