.

...Om 17 dagar har jag nytt jobb och ny bostad i Fulham. Jag hade inte kunnat vara lyckligare över detta. Jag känner att jag har jobbat klart med denna familjen och det är dags att hitta en annan. Bostad är redan fixad. Jag är glad tjej!

Och det är höst nu, lite läskigt. Tiden går och går! Jag har lite brottom nu men jag ska skriva lite oftare här nu tänkte jag. Jag får ta mig tid till det. Har saknat bloggandet och det händer så mycket intressant i London hela tiden så det vore ju fy skam att inte berätta om det!

Ps, Jag och Levis har varit ihop i mer än ett år nu. WOW. And do I love him? Yes. More than ever.
Ds.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Trees

Vad kul! :) fullham är nice! jag bor i richmond =) eller precis utanför.

jag är också från göteborg, och min anledning är ungefär den samma som din, till varför jag drog för ett år sen. hur gammal är du?

2010-11-03 @ 00:10:34
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

okej :) är 20. ja två familjer! dudå? hur länge har du bott i london?

2010-11-04 @ 11:14:40
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0