We could have a daughter.


Sådär. Det är måndag och tiden här hemma i Sverige bara flyter iväg, det går nästan för fort. Jag har alldeles för roligt. Det är konstigt, för jag tror inte att jag någonsin har haft det såhär roligt i Sverige innan. Men saker och ting förändras antar jag. Jag vet dock inte om det är jag som har förändrats eller om det är Sverige som har gjort det, kanske är det både och?

Iallafall, igår tog jag spårvagnen (!) med familjen in till stan för julshopping men fyfan vad stressigt det var. Hittade typ ingenting då det var så mycket folk överallt och jag orkade inte med det, men mysigt var det ändå. Vi drog till köttbulle-caféet och mumsade för att sedan åka hem och ta det lugnt i soffan. Sen stack jag iväg på äventyr till Hisinge för att träffa Henrik. Vi köpte chips och dipp, drack öl, lyssnade på musik och rökte. Jag ringde även Bronwyn och Jon Stokes (stammisar från Brogans) och dom var med personalen från Brogans på The Broadway Bar & Grill då Brogans var stängt. Vi skrattade och tjötade och jag saknar dom ännu mer nu.

Snart så, då sitter jag på Fulham Broadway igen.

Nu måste jag gå och göra en inpackning i håret, sen drar jag till Skogome för att hälsa på morbror Peter. Vi ska dricka kaffe och lyssna på blues. Något vi två inte gjort på mer än 4 år. Visst har vi lyssnat på blues, var och en för sig, men inte tillsammans. Jag har saknat det.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Lojs

Morbröder är bra att ha till sånt!

2010-12-29 @ 20:53:53
URL: http://lilliolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0