Don't cry because it's over. Smile because it happened.



Det luktar fan bajs i hela huset. Okej, inte bajs, men ost. Levis köpte någon jädra mögel-ost till mig som jag glömde bort att lägga in i kylen, så nu är mitt hus mer en stinkande ost-fabrik än ett hus som man kan bo i. Jag tror till och med jag luktar ost. Tur att jag inte ska ut ikväll (tro det eller ej, men idag blir det ingen promenix till Fuham Broadway). Jag ska sitta hemma, äta pizza, dricka Strongbow och kolla på Never Mind The Buzzcocks.

Jag kan verkligen behöva en lugn kväll hemma. Hela veckan har jag varit ute och "boozat" så jag tror min kropp kan behöva en paus...

... Nä, jag kan verkligen inte blogga. Den här stanken ger mig huvudvärk! Någon som vet hur jag blir av med den? Osten är slängd och jag har vädrat. Inget verkar funka. Suck.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0