The story started and it ended so quick, like Jack and Jill but with heroin



Okej, det blir Piccadilly. Jag har lovat. Nu kan jag inte dra mig ur. Fast egentligen så orkar jag verkligen inte... Sitta på tunnelbanan med massa fulla främlingar, kliva av i turisternas mittpunkt och sen dricka cocktails med massa dryga east London hipsters som tror att dom är så jävla coola och speciella. (Oj, var kom all ilska från?)

Nä, jag är bara trött. Om jag skulle ta och sova en stund för att piggna till. Jag kanske blir mer pepp då.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: S A N N A S . R U M - Au Pair i London

Sv; det är säkert jättebra där, men jag vill ju att hon ska bo nära mig, så att det inte tar en timme för oss att ta oss till varandra (;

2010-12-03 @ 20:32:46
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0